Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2009

Πήγασος Αγρινίου-Λόρδος Βύρων 46-62 (22-2-2009)

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έλα ρε Χρήστο τι κάνεις?
Δώσε χαιρετίσματα στο Γούσια και το Ζώη και πες του Γούσια να μου πάρει μια πίτα απο τη γνωστή και να μου τη στείλει με courier χαχα
Θα καταλάβει :P

Χρήστος είπε...

Άσε αύριο πρωί παίζουμε σχολικό και απόψε έχω 39 πυρετό!Στο παιδικό περνάμε δεν περνάμε...... χάσαμε από μαλακίες κάτι πανεύκολα ματς αλλά θα νικήσουμε με πάνω από 8 πόντους στο γήπεδό μας την Αμφιλοχία και θα περάσουμε!!!!!!!! Εσείς στην ομάδα πώς τα πάτε?

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΑ ΗΜΟΥΝ ΑΘΗΝΑ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑ.ΠΗΓΑ Σ.Ε.Φ,ΑΣΕ ΧΑΜΟΣ!
ΕΜΕΙΣ ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ΑΤΛΑ ΚΑΙ ΑΓΣΙ ΑΛΛΑ ΓΑΜΩΤΟ ΠΑΙΞΑΜΕ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΧΑΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΤΑ.ΕΛΕΙΠΑΝ ΟΜΩΣ 3-4 ΠΑΙΧΤΕΣ ΜΑΣ.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΡΕ ΕΜΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΑΡΧΙΣΑΜΕ..ΕΣΕΙΣ ΧΑΣΑΤΕ ΛΟΓΙΚΑ Ε?

Χρήστος είπε...

Γιατί να χάσουμε, κερδίσαμε στο ρελαντί το Γυμνάσιο Ευηνοχωρίου. Τώρα θα φάμε τα μουστάκια μας το 2ο με το 1ο Γυμνάσιο Μεσολογγίου. Κανονικός εμφύλιος!
Πρωτάθλημα είχαμε ρεπό.
Τον αγώνα στο ΣΕΦ τον είδα από την τηλεόραση. Φαντάζομαι τι έγινε μέσα!

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΕΙΠΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΠΑΙΖΕΣ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ.
ΑΣΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΦ ΦΙΛΕ.ΕΓΩ ΒΑΖΕΛΟΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΑΥΡΟΥΣ!
ΣΕ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΓΙΑ ΤΡΙΠΟΛΗ?ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ.

Giannis#6 είπε...

xrhstaki kl re????????ti nea apo mesologi....?se pous eipe apo kei apo to mesologi gia eskabde????giannis

Giannis#6 είπε...

a kai na min 3exaso.....dimitraki eisai krifogayros!!!!!!!!!!!!!!mesa sto sef panigirizes......................

Χρήστος είπε...

Για την Τρίπολη με ΕΣΚΑΒΔΕ από Μεσολόγγι πήρε εμένα και τον Ζώη. Από Αγρίνιο θα ξεκινήσει το λεωφορείο στις 7 το πρωί. Γι΄αυτό να κοιμηθείτε νωρίς το βράδυ!

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΛΑΔΗ ΕΣΥ ΦΕΥΓΕΙΣ 6 ΠΑΡΑ ΑΠΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ ΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΑΓΡΙΝΙΟ?

Χρήστος είπε...

ΟΧΙ ΡΕ! ΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΘΑ ΦΥΓΕΤΕ ΣΤΙΣ 7.
ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΖΩΗΣ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ 7 ΚΑΙ 20 ΣΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ.

admin είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Giannis#6 είπε...

mlk tsoukia eisai boufos re,.....esi ti les na pigainate tripoli kai na min pernagate apo mesologi??